Specifické rozšíření

ExtStats

Rozšíření statistik: Nová reportovací tabulka + periodicky se opakující GenericAgent úloha.

Česky

ICalManager

ICalManager je modul určený k vytváření ICal souborů (kalendářových souborů) z OTRS dat. Zdroje dat jsou specifikovány v SysConfigu a je možné je využít pro různé profily - např. pro kalendáře jednotlivců, teamů, front a dalších. Modul obsahuje front-endový skript ical.pl, který na základě konfigurace vytvoří kalendářový soubor a vrátí jej jako přílohu. To např. umožňuje nastavení dynamického kalendáře v MS Outlook nebo Google kalendáři.

Česky

ICalManager

ICalManager je modul určený k vytváření ICal souborů (kalendářových souborů) z OTRS dat. Zdroje dat jsou specifikovány v SysConfigu a je možné je využít pro různé profily - např. pro kalendáře jednotlivců, teamů, front a dalších. Modul obsahuje front-endový skript ical.pl, který na základě konfigurace vytvoří kalendářový soubor a vrátí jej jako přílohu. To např. umožňuje nastavení dynamického kalendáře v MS Outlook nebo Google kalendáři.

Česky

RepairReport

Umožní vytvoření vystupního XLS a PDF reportu dle XLS šablony parametrizované dle tiketu a vlastních (dynamických) polí.

Česky

RepairReport

Umožní vytvoření vystupního XLS a PDF reportu dle XLS šablony parametrizované dle tiketu a vlastních (dynamických) polí.

Česky

ReservationSystem

Systém pro rezervaci datumů místního šetření. Reservační systém umožnuje řešitelům-agentům ke každému tiketu zvolit jeden až tři termíny, které jsou zaslány zadavateli tiketu ve formě odchozího mailu s prolikny na rychlý výber jedním kliknutím (pomocí nového, veřejně přístupného UI skriptu reservation.pl).

Česky

StarColor

Modul přináší rozšíření tabulkových přehledů ticketu: Podporu barev pro hvězdičky upozorňující na nové články u ticketu. Modrá barva znázorňuje nepřečtený článek od zákazníka, červená barva znázorňuje komunikaci specifických řešitelů, žlutá hvězda všechnu ostatní komunikaci. V případě že má ticket více nepřečtených článků, jsou barvy u jednotlivých ticketů zobrazeny dle interní priority: modrá (nejvyšší), žlutá (střední), červená (nejnižší). Řešitelé, pro které se má zobrazit červená hvězda, jsou definování pomocí e-mailu.

Česky

AWO

Tento modul implementuje myšlenku Automatických pracovních příkazů (AWO), což obnáší automatizované vytváření ticketů s předdefinovanými parametry.

Česky